ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА
З НАДАННЯ ДОСТУПУ ДО БАЗ ДАНИХ

Всі установи, які отримали доступ до бази, повинні надіслати лист-підтверження на e-resource@dntb.gov.ua. У листі вкажіть повну офіційну назву установи і причину звернення (наприклад – доступ до наукометричної бази Web of Science отримано).

Щоб перевірити доступ – перейдіть за посиланням http://webofscience.com.

Якщо відкрилася сторінка пошуку у Web of Science у якій активна вкладка “Документи” (можливість пошуку документів) – у Вас є доступ.

Якщо вкладка “Документи” неактивна (на неї не можливо перейти та здійснювати пошук) або не відкрилась сторінка пошуку, будь ласка, виконайте такі дії:

  1. Очистіть історію кешу/історію веб-браузера та закрийте його або спробуйте інший веб-браузер.
  2. Перейдіть на http://webofscience.com.
  3. Якщо сторінка пошуку знову не відкривається – пишіть на e-resource@dntb.gov.ua.
  4. У темі листа вкажіть установу і причину звернення (наприклад –відсутній доступ до Web of Science). Будь ласка, прикріпіть відразу до листа скріншот:
  • 4.1. сторінки, що відкривається, коли Ви заходите на сайт;
  • 4.2. онлайн-сервісу для перевірки IP-адреси, наприклад,  https://www.whatismyip.com

Всі установи, які отримали доступ до бази, повинні надіслати лист-підтверження на e-resource@dntb.gov.ua. У листі вкажіть установу і причину звернення (наприклад – доступ до наукометричної бази Scopus отримано).

Щоб перевірити доступ – перейдіть за посиланням https://www.scopus.com.

Якщо відкрилася сторінка пошуку в Scopus – у Вас є доступ.

Якщо сторінка пошуку не відкрилась, будь ласка, виконайте такі дії:

  1. Очистіть історію кешу/історію веб-браузера та закрийте його або спробуйте інший веб-браузер.
  2. Перейдіть на https://www.scopus.com.
  3. Якщо сторінка пошуку знову не відкривається – пишіть на e-resource@dntb.gov.ua.
  4. У темі листа вкажіть установу і причину звернення (наприклад –відсутній доступ до Scopus). Будь ласка, прикріпіть відразу до листа скріншот:
  • 4.1. сторінки, що відкривається, коли Ви заходите на сайт;
  • 4.2. онлайн-сервісу для перевірки IP-адреси, наприклад,  https://www.whatismyip.com

Для отримання інформаційної довідки або вирішення проблем щодо надання доступу до наукометричних баз даних використовуйте онлайн-форму звернення. Уважно перевірте вказані дані, зокрема контакти, щоб ми могли зв’язатись з вами.

Консультування з цих питань покладено на в.о.зав. відділу науково-бібліографічної аналітики та супроводження наукових баз Рачинську Олену Ігорівну.

Контактні дані:

номер телефону +38 (099144 98 74

адреса електронної пошти: rachynska.o@dntb.gov.ua,

e-resource@dntb.gov.ua 




    Згода на обробку персональних даних з метою формування відповіді на запит Даю згоду

    Запитання Відповідь
    Ми хочемо дізнатися процедуру отримання доступу до бази (баз) даних. Яка послідовність дій? Процедуру надання доступу до Scopus та Web of Science докладно описано на нашому сайті, а також ми підготували для вас інфографіку.
    Де ми можемо дізнатися IP-адресу нашої установи? Дізнатися IP-адресу можна у Вашого провайдера або за допомогою онлайн-сервісу, наприклад, https://www.whatismyip.com. Будь ласка, переконайтеся у Вашого системного адміністратора, що Ви вказали зовнішню (білу) та статичну IP-адресу.
    Ми заповнили електронну форму. Як нам перевірити наявність доступу до бази (баз) даних? Для перевірки доступу до Web of Science скористайтесь посиланням – https://bit.ly/2YBqzlt, для перевірки доступу до Scopus – https://bit.ly/2M5rvIh.
    Ми вже давно надіслали усі необхідні документи, але у нас досі відсутній доступ до бази (баз) даних. Що робити? Якщо з моменту подачі договору та заявки до ДНТБ України минув місяць, а Ваша установа так і не отримала доступ до бази (чи баз) – пишіть на e-resource@dntb.gov.ua. У темі листа вкажіть установу і причину звернення (наприклад – більш як місяць відсутній доступ до Scopus). Будь ласка, прикріпіть відразу до листа скріншот сторінки, що відкривається, коли Ви заходите на сайт та вкажіть IP-адресу свого комп’ютера. Дізнатися IP-адресу можна, наприклад, за допомогою онлайн-сервісу https://www.whatismyip.com.
    У договорі, що ми підписали, було сказано про звіти? Як їх оформлювати? Де можна побачити зразок? Куди їх надсилати і де отримати? На цьому етапі Ваша установа має повідомити про те, чи є доступ до Scopus та Web of Science. Лист-підтверження пишіть на e-resource@dntb.gov.ua. У листі вкажіть установу і причину звернення (наприклад – доступ до наукометричних бази (баз) Scopus та/або Web of Science отримано). Також, наприкінці року ми представимо розгорнуту форму звіту на нашому сайті.
    Ми отримали доступ до реферативних баз Web of Science та Scopus. Як нам з ними працювати? Будь ласка, ознайомтеся з офіційними безкоштовними україномовними навчальними матеріалами, які ви зможете знайти, наприклад, на фейсбук-сторінках «Elsevier Ukraine» та «Clarivate Analytics українською».
    Hе всі статті наших працівників «прив’язані» до профілю установи? Як це змінити? Будь ласка, ознайомтеся з презентацією «Профіль установи у Web of Science» та прослухайте запис вебінару «Корегування профілів автора та установи у Scopus».
    Ми бажаємо отримати віддалений доступ до Scopus. Як це зробити? Необхідну інформацію Ви можете дізнатися, прослухавши запис вебінару «Панель адміністратора та статистика використання Scopus».
    Чому у нас відсутній доступ до повних текстів? Web of Science та Scopus – це реферативні бази даних академічної літератури та наукових цитувань. Доступ до повнотекстових баз даних потребує окремої передплати.
    Ми отримали доступ до баз. Як отримати права адміністратора? Для отримання доступу з правами адміністратора, будь ласка, спочатку зареєструйтеся у Web of Science та Scopus – у процесі реєстрації вкажіть інституційну електронну скриньку. Після реєстрації – пишіть на e-resource@dntb.gov.ua. У темі листа зазначте причину звернення (наприклад – просимо надати права адміністратора для Web of Science та Scopus), у листі – назву установи, ПІБ адміністратора, електронну скриньку.
    Ми отримали доступ до баз. Як відслідковувати статистику? Для перегляду статистики Вашої установи необхідно мати доступ з правами адміністратора. Будь ласка, ознайомтеся з офіційними безкоштовними вебінарами:

    Ми змінили IP адреси. Чи потрібно підписувати новий договір? Куди звернутися, щоб внести зміни? Жодних нових документів оформляти не потрібно. Будь ласка, пишіть на e-resource@dntb.gov.ua. У темі листа вкажіть причину звернення (наприклад – змінилися IP адреси), у листі – назву установи, нові IP адреси.